مات کردن پیرایش لبدر
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك

۵- مات کردن پیرایش لبدر صورتیکه از آن گونه بانوانی میباشید که نبض دنیای آرایش و پیرایش را در مشت دارا هستند بدون شکً به نیکی می دانید که به کار گیری از رژ لب مات حسابی مد شده‌است. با این اکانت در صورتی یک سری رژ درخشان دارید و نمی خواهید هزینه مجددی برای خرید رژ‌لب مات انجام دهید به امداد پنکیک میتوانید رژ خویش را مات فرمائید.
برای این عمل در آغاز به‌ به عبارتی‌ طریق مستمر، لب‌های خویش را با رژ درخشان آرایش و پیرایش نمایید. آنگاه یک ابر آرایشی کم آب را به پنکیک آغشته نمائید و با تعدادی ضربه ملایم روی لب‌ها بزنید. این فعالیت برق لب‌های شما‌را می گیرد و ظاهری مات و جالب به آن ها می دهد.

اردمی
۶- حجم‌دادن به مژه‌هابانوان متعددی را سراغ داریم که می خواهند مژگانی بلند و حجیم داشته باشند، به همین استدلال به کار گیری از مژه‌های تصنعی و مصنوعی، گونه های ریمل حجم‌دهنده و کاشت مژه‌ رایج شده‌است. جذاب میباشد بدانید سوای این موردها نیز می توانید به امداد پنکیک مژه‌های خویش را حجیم‌خیس از چیزی که میباشد نشان دهید.
برای این عمل یک برس آرایشی کوچک بردارید و مقدار مقداری پنکیک روی آن بزنید، آن گاه این برس را به آرامی روی مژگان خویش بمالید. در مرحله آنگاه با اعتنا ریمل بزنید تا ملاحظه کنید چطور مژه‌های بلند و حجیمی را از آنِ خویش کرده‌اید.
تضمین سالم پوست با به کارگیری از پودرهای آرایشی
پودرهای آرایشی دربردارنده مواد بی‌ضرری برای پوست میباشند و به عبارتی‌سیرتکامل که اشاره کردیم جاذب رطوبت‌اند. در سود حضور این پودرها روی رخ، جلوی تعریق بیش‌ازحد پوست را می گیرند و خبری از بوی نامطبوع ناشی از عرق نخواهد بود. از طرف دیگر پودرهای آرایشی جلوی عفونت‌های قارچی را نیز میگیرند و پوست را سلامت و سالم نگه می‌دارا هستند.
با این حالا، گشوده هم در صورتیکه چهره شما آرایش و پیرایش داراست و پنکیک زده‌اید مطلقاً قبلی از خواب، چهره خویش را با منزه کننده پیرایش متناسب با مدل پوست خویش پاک نمایید. برای آن مدل از خانم‌هایی که اهمیت متعددی به تندرست پوست خویش می دهند نیز خرید پنکیک مینرال که ترکیبات طبیعی و ویتامینه دارا‌هستند را سفارش می کنیم.
در آخر سفارش میکنیم در صورتیکه شما هم تجربه خیر از خرید پنکیک و به کارگیری از اشکال آن را دارید، در نصیب ایده ها ما و بقیه یوزرها را در جریان تجربه‌های اثر گذار خویش قرار دهید.





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: